Translate

tirsdag 6. mai 2014

Jeg selger tilbehør.

Alle vi som holder på med håndarbeide, bruker og trenger en mengde utstyr.
Her snakker jeg om pinner, heklekroker, nåler, maskemarkører,
handmade merker osv.

Via min side, Lunamon Design Ull, på Facebook, har jeg solgt en lang stund.
Legger det også her i bloggen, for dere som leser,
bruker jo dette.


 Heklekroker Sett av 6 stk
2,5 - 3 - 3,5 - 4 - 4,5 - 5
Krokene er gode å holde, Selges i forsegla pakke.
75 kr + porto
Jeg har en pakke igjen.

Maskemarkører i plast.
20 stk i pakken for 30 kr + porto
 
Sett av heklekroker 12 stk
Str. 2 - 2,5 - 3 - 3,5 - 4 - 4,5 - 5 - 5,5 - 6 - 6,5 - 7 - 8
Aluminium i forskjellige farger.
90 kr + porto
 

Gode kroker å hekle med.

Jeg har også PayPal, for de som ønsker å betale via dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.