Translate

mandag 12. mai 2014

Pute i sommerfarger


De ultimate sommerfarger for meg i alle fall.
Gresk sommer :o)


En sped begynnelse på det som blei ei pute.


Heklet med "join as you go" metoden.
Veldig greit å slippe det i etterkant.
En dullion tråder å feste, men det er jeg etterhvert vant til.
Det er tankeløs jobb å gjøre mens jeg ser tv.


Dette er en av delene til ei pute. 
Den andre er ferdig, kommer i morra.
Så skal den hekles sammen etterpå.


Garn: Bomull sport
Krok: 3
Str : ca 40x40 cm
Mønster: Granny square.

Jeg deltar på Erika's Craft's corner sin 

Ha en strålandes kveld dokker.

2 kommentarer:

  1. Så herlig pute! :) Du har rett, det er en skikkelig gresk sommerpute :)
    Håper du får en herlig dag :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.