Translate

lørdag 19. juli 2014

Knitting - Strikking


Ja jeg strikker også, mest om vinteren,
men denne bolen er kjekk bilstrikk.

Yes I do knit aswell, mostly wintertime, 
but this sweather is perfect for knitting in the car while my hubby is driving.


Dette er Marius mønster.
This is the Norwegian pattern Marius.


Genser, bukse og lue til bruk i barnehagen.
Sweather, trousers and hat, all in wool, made for kindergarden.


Hunder kan også fryse.
Some dogs get cold in the winter.


Kjørepose, for bil eller vogn.
For a small child in the car or pram.


Voksen figurstrikka Marius.
Bodyshaped sweather.


Vanlig voksen genser.
Normal sweather


Votter.
Mittens


Luer
Hats.

Tror jeg trygt kan si at Marius er det mest populære mønsteret i Norge,
og har vært i veldig mange år.

It is safe to say that this Marius pattern is popular in Norway,
and has been for many years.

Jeg har strikket alle disse og mange flere.
Strikker på bestilling hele vinteren.

I have knitted all of these and many more.
I knit all winter for my customers.


Jeg deltar som vanlig.

I am there.

Ha en strålandes lørdag.
Wish you all a perfect saturday.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.