Translate

onsdag 30. juli 2014

Mandalitis - Mandalafeber


Jeg har oppdaget en herlig blogg, Ekte Lykke,
som har jubileum i disse dager.
Hun har designet The Daisy Mandala, steg for steg oppskrift.

I have discovered a lovely blog, Ekte Lykke,
she has her anniversary these days.
She has designed The Daisy Mandala, tutorial.


Det hekles Mandalas over hele verden,

Mandalitis is all over the world.
Zooty Owl's has designed this one, LINK to pattern.


8 appelsiner blei 6 dl juice.
Det smakte godt.

8 oranges made 6 dl juice.
Delicious.


Dette er utsikten inn i skogen fra kroken min utenfor huset.
Deilige ettermiddagstimer her.
Godt å være hjemme.

This is my view fram my place outside my house.
I look stright into the forrest.
So good to be back home.


Lykke
Bliss




4 kommentarer:

  1. Love the colours you used for the Daisy Centre Mandala! Thanks for sharing my links!

    SvarSlett
    Svar
    1. Can't take credit for the first mandala, another Norwegian made that one.
      Hava a nice day.

      Slett
  2. Så flotte disse var! Fikk lyst til å hekle jeg nå... :) Men det er ikke mye bomullsgarn i skapet mitt, jeg synes det er vanskelig å finne et garn som ikke deler seg hele tiden...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja hekleverden bobler over av mandalas for tiden. Jeg er veldig glad i Gjestal sitt mercriserte bomulls garn, Det er en vinner til det meste og også det jeg har valgt på mye av det jeg hekler.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.