Translate

tirsdag 8. juli 2014

Roadtrip




Denne helgen har vi vært på lang kjøretur, og da må man gjøre noe. 
Hjalp ikke med ei ulykke som gav oss 2 timer ekstra venting + de 52 milene vi skulle.

This week end we've been on a long trip, of course I had to do some crochet
while sitting there, since my man is driving.
Due to an accident we got two hours waiting in addition to the 520 km
 we had infront of us.


Vi kom oss da frem, langt om lenge og neste dag var det barna sin dag.
Da kunne jeg sitte i sola å hekle mens dem leka og bada.

We did get there and the next day was the kids day.
I sat in the sun crocheting while they played at the playground
 and swam in the ocean.


Nyveska blei med og jeg elsker GULT!
My new bag, I love YELLOW!


Fantastisk vær og jeg som er fra kysten i nord, fikk min dose balsam.
Perfect weather, I am from the coast in northern Norway
 and I really needed this for the comfort of my soul.

Ok, en til da. *Sukk* Noe så vakkert!
Ok, one more, *sigh*  Looooove this.


I tillegg til håndarbeide og familien er det hunder,
Hovawart og Eurasier som fyller dagene.
Vi har Kennel Hexeberg
Queen, gjorde det veldig bra i utstillingsringen denne helga.

In addition to my crafts and family, my days are filled with our dogs,
 Hovawart and Eurasier.
We have the Kennel Hexeberg.
Queen did very well at the dog show this week end.



Falco av Hexeberg, var også på utstilling.
Han fikk også strålende resultater.

Falco av Hexeberg did also participate at the dog show.
He did very well too :o)

Resultatet av de 80!! lappene som blei hekla i helga,
 kommer når jeg har fått tak i garn for å hekle dem sammen. 
Jeg ønsker meg gult ;o)

The finished project of the 80!! circles I made this week end,
will be shown when I get hold of yellow yarn to join them with. 


Ønska dokker en strålandes dag videre.
Wish you all a perfect day.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.