Translate

torsdag 7. august 2014

Coasters - Glassbrikker


Er det noe man trenger, så er det Glassbrikker.
Til pynt, for å slippe søl på bordet, for å ikke få varmeringer etter kaffekoppen
og våte ringer etter kald drikke.
Det er sikkert flere grunner også.

We do need our coasters.
Endless list of reasons of why using them.



Disse er heklet i Cotton Light fra Drops.
Disse er solgt, men kan bestilles.

These are made of Cotton Light yarn from Drops.
Sold, but can be re-ordered.


Jeg selger sett av 6 stk , 175 kr + porto
I sell these, 6 of them  175 NOK ( $ 28 ) + pp 


En blomst til bordet.
Decorate with a flower on your table.


Jeg har laget dem i en mengde farger.
I have made these in so many colors.


Dette er mine.
These are my own coasters


Koselig venninnegave.
Tenk på julegaver alerede nu.
Kan du ikke hekle eller ønsker å kjøpe bare skriv kommentar her
eller send meg en mail på : lunamondesign@gmail.com

Nice gift for a friend.
Think about all the christmasgifts...
If you don't know how to crochet and you want to buy some,
comment or send me an email: lunamondesign@gmail.com

Dette er min egen oppskrift.

This is my own pattern.

Vil du se flere?

Want to see some more?

2 kommentarer:

  1. KJempesøte glassbrikka :) Tell å bli i godt humør av, rett og slett!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.