Translate

onsdag 24. september 2014

Headband - Pannebånd


En dame lurte på om jeg kunne strikke pannebånd til henne,
klart jeg kunne det.

A lady asked if I could make a headband to her,
of course I could.


Stort og godt som dekker godt i panna og over øran.

This is big enough to cover the forehead and your ears.

Yarn/Garn: Drops <3 you 4
Needles/Pinner: 5
Pattern/Mønster: Lunamon Design.


Dette har jeg til salgs.
Pannebånd og pulsvanter i tåkerosa.
250 kr per del eller 450 for settet.





Ha en strålandes dag dokker.

Wish you a perfect day.

4 kommentarer:

  1. Really nice ! She must be very pleased !
    Have a great day !
    Anna

    SvarSlett
  2. Yes thankfully she was. So am I.
    Have a perfect day you too.

    SvarSlett
  3. Fint pannebånd og fint sett! Det er så fint og dekorativt med fletter:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Birgitte. Ja jeg er veldig glad i fletter.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.