Translate

torsdag 25. desember 2014

1. Juledag


Jeg har funnet fram kosetrikketøyet mitt.
Dette er til meg og det er ikke ofte jeg lager noe til meg selv.
Romjula er til for belønning.
Jeg strikker Zuzu's Petals, årgangsmønster (kjøpt i april 2012),
etter inspirasjon fra Tante ull.
Det fantastisk garnet er kjøpt hos Woolspire.
Garnet heter Mayflower Divine nr 7008


Iskaldt hos oss, men du verden så vakkert!
Jeg elsker snø og vinter, 
skikkelig kaldt og klart som dette.
Naboen fyra opp i bålet så alle rester fra igår kveld er borte.



Det må bli så kaldt som dette for å få så fine snøkrystaller.



*


En liten pause mens ribba er i ovnen og unga bygger Lego.
Jeg fikk en luxus pakke med italienske konfekter og annet sjokkosnop.
Du kan tro dette var godt, spesielt den med kaffe :o)

Ha en flott dag dokker.



2 kommentarer:

  1. Åhhh, snøkrystaller på ordentlig - er en stund siden jeg har sett !! Moro

    Festlig garn du har, MÅ jo bli glad av å se på det !
    Tro hva det skal bli...? Skjerf....tro.....?

    Nyyyyt dagene, går fort mot januar - her pakkes det, vi skal på reisefot....
    ja, Italia står for tur.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kaldt som det er her, da blir det snøkrystaller. Aledels nydelig, men skikkelig kaldt.
      Regnbuegarnet blir en hals, har skrevet om det igår ;)
      God tur sørover.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.