Translate

mandag 1. desember 2014

Christmas fair - Julemarked


Vi var på Julemarked på Blaker Skanse igår.
Utenfor stod det to vakre Alpakkaer.

We went to the Christmas fair yesterday.
These two beautiful Alpaccas were aoutside.



Skulle ønske vi kunne ta på dem, 
de ser så myke ut. 

I wish we could toutch them,
they look so soft.


Denne damen fra Nordisk Alpakka,  spant garn av ulla til de to utenfor.
Masse forskjellige strikkede plagg ble vist fram..

This lady, from Nordisk Alpakka, spun yarn from the alpaccas outside.
she also showed us several knitted hats etc.


Nydelige smykker i sølv, perler og swarovski krystaller fra Mitt Smykkeskrin

Beautiful jewellery in silver, pearls and swarovski crystals from Mitt smykkeskrin.



Dette skiltet kunne jeg godt tenkt meg.
Ingrid Nymoen.

This was one of my favorites.
Ingrid Nymoen


Lekre ringer fra Smia Blaker Skanse

Rings from Smia

Dette er bare noe av det vi så, 
mengder av strikk og heklede prdukter også.

This is just parts of what we saw there.
Lots of knitting and crochet as well.

2 kommentarer:

  1. Looks like a fun fair. Love seeing those alpacas! Pammy Sue

    SvarSlett
    Svar
    1. Yes it was. Wish I could have touched the alpaccas.
      They are so cute.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.