Translate

onsdag 10. desember 2014

December morning ~ Desember morgen



Morgenstemning fra skogen

Early morning in the forrest.


Iskald morgen, hele verden er frosta.

Crispy cold morning.


Tyttebærlyng.

Lingonberry


Sola kommer opp bak huset i skogen.

The sun is awake behind my house in the forrest.


Dette er mitt mestselgende design "Sukkerspinn"
Her kan du se flere utgaver "Sukkerspinn"
Lunamon Design Smykker på Facebook.
Dette er solgt, men lages i de fargene du ønsker.

This is my best seller "Cotton Candy"
Here you can see other colors "Cotton Candy"
This one is sold, but I custom make them.


Jeg er så glad for at jeg var ute å tok de fine bildene igår,
for på kvelden og i natt har det regnet og blåst masse.
Her er et satelittbilde over hva vi har i vente, skrekk og gru.
Yr.no har skrevet om dette.

I am so happy I took those photos early yesterday morning,
because in the evening and last night it was pouring down and windy.
This is a satelite photo of what's comming...
Yr has written about it.

Ha en flott dag, min er travel i disse dager,
men kommer vel i mål med det som skal gjøres.

Have a nice day.mine is very busy, 
but I'll get there in the end.



8 kommentarer:

  1. Så flott dere har det!

    Her har det kommet litt snø - men jeg er redd den kommer til å regne bort før jul!

    Men, men - jul blir det vel allikevel.
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var flaks jeg var ute og tok disse bildene, de var borte neste dag.
      Krysser fingra for mere snø.

      Slett
  2. We have had some frost - not as nice as yours - and there is bad weather due some time today or tomorrow. There's always so much to do at this time of year!

    SvarSlett
    Svar
    1. Keeping my fingers crossed for some snow for christmas!

      Slett
  3. Nydelige bilder, og hvor mange flotte ting du lager! Været er sånn ymse her nord også, og i dag er det faktisk noen kuldegrader, men ikke mye snø nei.. Men jul blir det okke som..

    Varm hilsen i fra nord..

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha.
      Ja jul blir det, med eller uten snø.

      Slett
  4. Great pictures !!!! Nice house !!! Lovely bracelet !
    Have a cosy day !
    Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much. I love making them.
      Have a nice evening.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.