Translate

lørdag 6. desember 2014

Hverdagen i desember


Vi ser på Månetoppen i år,
stor stas for liten og stor.
Da det gikk på tv da eldstetepia var lita, laga jeg disse to.
De kommer fram hvert år i vinduet.



I år som ifjor må det en svibel i hus.
Den lukter veldig godt, fyller hele første etg med duft.


Vinteren har kommet til oss 
og da var ikke unga seine om å finne fram ski og akebrett.
Trenger bare noen cm snø før det skjer.


Denne fine kransen kom eldstepia med fra jobb her en dag.
Den lyser så fint i kjøkkenvinduet.
Tusen takk. 
Mange hemmeligheter i desember, så derfor litt hverdag fra meg idag.


Lørdag er Link Your Stuff hos AnneMaries' Haakblog
Ta en titt du også å få mange nye ideer.

Ha en strålandes lørdag

8 kommentarer:

  1. Snow! Oh can I have some?? Pleaaasse!! It doesn't look like it is going to snow around here anytime soon. I miss the cold, snowy winters we used to have.

    Your house looks very cozy with the lights and flowers!

    Take care
    Anne
    http://crochetbetweentwoworlds.blogspot.de

    SvarSlett
    Svar
    1. The snow came and went, hoping for some more.
      Nothing is like it was years back :(
      Thank you so much

      Slett
  2. Happy St Nicholas !!!
    Enjoy your weekend in the snow !
    Anna

    SvarSlett
  3. Så koselig dere har det i adventstida :)

    SvarSlett
  4. Jeg kan se hver dag Månetoppen også :-))) på nrk tv. Jeg ser første ganger. Så hyggelig, jeg liker veldig.
    Og jeg kan kose meg med vinterlandskap der. Vi har ingen snø... jeg håper :-)
    Herlig for barn med ski og leker ute. Kos der med hemmeligheter i desember.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er så koselig. God tradisjon.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.