Translate

torsdag 11. desember 2014

Jewellery - Smykker


Det er ikke bare garn og pinner hos meg.
Jeg designer også smykker.

Not only yarn and needles here,
I design jewellery as well.


Det er veldig populært med statement smykker.
Her er mitt bidrag.

It is very popular with these statement necklaces.
This is my contribution.


De kan brukes på fest som dette.

They can be worn like this at a party.


Eller som dette med en topp eller med en feks hvit skjorte.

Or like this with a top or a white shirt.

Det er satt sammen av flere lenker,
perler i krem, lys og mørk grå, "krystall", sort og mørk grå seed beads.
Dette er solgt.

It is put together with several chains,
beads in cream, light and dark grey, "crystal", black and dark grey sees beads.
This one is sold.

Du finner meg på Facebook.
You'll find me on Facebook at

Ha en flott kveld dokker.

Have a nice evening.


2 kommentarer:

  1. Så flotte smykker!

    God helg til deg! Her blir det litt baking og vasking i kjøkkenskapene i helga. I tillegg blir det både håndball EM på TV og så skal jentungen spille en håndballkamp på lørdag. Heia BHK!! (og Norge!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi sitter klistra i skjermen her, gleder meg stort til cup finalen med BHK!!
      Ha en flott kveld videre

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.