Translate

mandag 1. desember 2014

Julemarked Blaker Skanse 2014


1. Desember og endelig kan jeg bruke favoritt kaffe koppen min.
Godt pålegg på hjemmebakt brød var en perfekt start på dagen.

December 1. and finally I can use my favorite coffee mug.
Homemade bread with liverpaste, betrootsalad and cheece made my day.


Vi var på julemarked igår på Blaker Skanse.
Her kjøpte vi to typer honning.
Disse skulle også være på messa på Eidsvoll Verk om to uker.

We went to the Christmas fair yesterday.
We bought to kinds of honney.


Unga skreiv brev til julenissen.

The kids wrote a letter to santa claus.


Hilde Østli hadde et nydelig bord med dekorasjoner.

Hilde Østli sold lots of beautiful decorations.


Vi kjøpte årets Tårnkake fra Else Marie og Anita.

Jeg fortsetter å hekle flere OL luer.
Ha en strålandes kveld.

We bought Kransekake from Else Marie and Anita.

I'll continue crocheting the Norwegian OL hat.
Have a nice evening.



6 kommentarer:

  1. Hello Monica! That looks like a festive Christmas market, thanks for sharing! I hope your whole family had a lovely time. We've been away this weekend, visiting my children in England, now back again.
    Enjoy your knitting! :)
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    SvarSlett
    Svar
    1. It was a nice market, many beautiful things to see and taste.
      Hope you have a nice day.

      Slett
  2. Det så koselig ut! Jeg har vært på julemesse i Mørkvedhallen men skal jeg være helt ærlig så ble jeg litt skuffet over utvalget.

    Kanskje man stiller for høye krav når man gjør håndarbeid selv?????

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var koselig.
      Det er jo så stort i Mørkved hallen, har ikke vært der, men en gang blir det nok.
      Det er alltid mye strikk og hekling, men siden vi gjør det selv er jo ikke det noe.
      Selv synes jeg at folk priser seg ut, for lave priser, så det frister ikke å stå selv.

      Slett
  3. Looks like a wonderful Christmas Fair!

    Helenxx

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.