Translate

tirsdag 2. desember 2014

Likenshare - 3 om dagen

                                                                                           Sponset                    





Hva er dine 3 om dagen?

Hvilke melkeprodukter bruker du?

Melk og meieriprodukter inneholder viktige næringsstoffer. Hva er dine 3 om dagen? Nå har melk.no laget en test som finner din personlighetstype og hvilke 3 melkeprodukter som passer for deg. Del en melding om hvilke meieriprodukter du bruker og bli med i trekningen av 10 flotte smoothie-blendere.

Visste du at tre porsjoner meieriprodukter hver dag gir deg viktige næringsstoffer kroppen trenger? Både jod, fosfor, proteiner, kalsium og vitamin B2 og B12 finner du i ett glass melk.

Ta testen på www.3omdagen.no og se dine anbefalte meieriprodukter.


Jeg ble en friluftselsker.
Og fikk anbefalt melk, gulost og kakao.
Kan leve med det :o)

Har du lyst å teste produkter for Likenshare.
Koster ikke ei krone, du tester, forteller/skriver om det og deler.
Kontakt meg på mail: lunamondesign@gmail.com
så får du all informasjon fra meg.


Ta testen på 3omdagen og se dine anbefalte meieriprodukter og del den med 
vennene dine på sosiale medier eller leserne av bloggen din. Vi trekker ti heldige vinnere av
denne smoothie-blenderen fra Exxent.






2 kommentarer:

  1. Jeg liker smoothie og jeg liker melkprodukt - ost - kakao - havregrøt :-)))
    Ha en riktig fin kveld. Hilsene og klem fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Snille kua som gir oss så mye godt.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.