Translate

søndag 14. desember 2014

Norwegian Olympic hat ~ OL - Lua



Dette er grunnen til lite blogging av selvlaget håndarbeide.
Det tar tid å lage 5 OL luer.
En hel familie skal kle seg i mine luer, 
det er godt å tenke på.

Yarn/Garn: Rubin
Hook/Krok: 4,5
Size/Str: barn - voksen Child - Adult
Pattern/Mønster: Lunamon Design.
Jeg hekler på bestilling.


Koselig morrastund med ridevottestrikking og kaffe.
Denne brikken har mamma brodert, 
den tilhører ett sett med firkantig duk, løper og en brikke.
Nydelig mønster som jeg er så glad i.
Jeg har kjøpt Drops Nepal garn fra Joruns Garn.
Alltid kjapt levert.

Ha en flott 3.søndag i advent.



18 kommentarer:

  1. Lindo gorro,parabéns amiga.Feliz domingo.Beijo.Valéria.

    SvarSlett
  2. Hei - og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Mye fint håndarbeid å se her hos deg, kommer gjerne innom her igjen og henter inspirasjon! :-)
    Fortsatt god advent! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, det viktigste vi gjør er å inspirere hverandre.

      Slett
  3. Happy 3rd Advent, Monica!

    You don't stop with making, busy all the time! ;)
    Watch out for your post!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, Have a nice evening. I am wathcing the mailbox :)

      Slett
  4. I love all of your hats! I don't think I'd have the patience to make five the same, or even just five, period! Very nice.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, I love making them, but it was a bit boring making 5 alike at the same time, I must admit. A colorchange is nice.

      Slett
  5. Flotte luer, de ble ekstra fine med den taggete kanten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ha en flott kveld videre.

      Slett
  6. Så flotte luer - jeg likte også den litt taggete kanten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ja den gjør seg virkelig :)

      Slett
  7. Great collection of hats !!! Love the crosstiches....
    Have a great week !
    Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, I am lucky to have my mum .

      Slett
  8. Så fine OL luene ble, også 5 stk da gitt !
    Da har du hatt litt å hekle på, ja....
    jeg driver med en liten kant på en babykjole, og syns det tar evigheter....puuh.....
    Men,straks ferdig - så kan den pakkes inn, julegave :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke tall på hvor mange jeg har heklet av denne sorten, men aldri 5 på rad nei...
      Godt med alt som er gjort.

      Slett
  9. Love the Norwegian hats, they are beautiful!
    Have a great weekend,

    Daphne
    www.haak-en-maak.blogspot.nl

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.