Translate

tirsdag 23. desember 2014

Perfekt vintervær


Sånn, det blei siste paret før jul,
innebilde i mørt'n funker dårlig, men svarte er dem.


Yarn/Garn: Drops Nepal fra Joruns Garn
Needles/Pinner: 5,5
Size/Str: Dame 
Pattern/Mønster: Lunamon Design
300 kr SOLGT
Jeg strikker til deg om du fryser.
Ta kontakt med meg på mail:
lunamondesign@gmail.com


Vi har et fantastisk vintervær i disse dager
knallblå himmel, sol og -8 grader.
HELT perfekt. 
Jeg elsker dette været.
Alaska ( Eurasier ) er helt enig.


Dette er utsikten fra kjøkkenvinduet.
kan ikke klage på dette nei.


Morgenstemning i hestehagen.


Avslutter skryteseansen med et bilde av perlemorskyene vi hadde igår.
Den som hadde garn med disse fargene *sukk*

Lillejulaften, treet skal pyntes og huset gjøres om til JUL,
Mann og barn skal pynte treet før de små legger seg,
så fikser vi resten sånn at i morra våkner dem til et julehus.
Akkurat som jeg husker fra min barndom.
Gleder meg til å se de smilende spente ansiktene.

Ha en flott dag dokker. 
Ta en kaffe og ei pepperkake, 
slapp av litt og pust.
Vi trenger ikke stresse,
jul blir det likevel.


En fantastisk Azalea.

14 kommentarer:

  1. The gloves look nice and warm! Oh and the snow pictures! You are soo lucky! We only have storm here...

    Take care
    Anne
    http://crochetbetweentwoworlds.blogspot.de

    SvarSlett
    Svar
    1. My oldest got the mittens. We have perfect winter with -20 celcius.
      Love it.

      Slett
  2. Nei vi trenger ikke stresse :-)) Vi koser oss i dag med pynter juletre også. Og jeg begynne lage mat
    for juleaften... veldig hyggelig. Jeg gleder meg - jul og familien. Så fint :-)))
    Ønskers deg ein riktig god jul med dine. Super fine bilder du viser, akurat vi har 10 grad og vinden blåser... jeg venter på snø :-))) Tusen takk for dine vakre bilder.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Romjul før jeg fikk svart her, og ja det blei jul og vi kosa oss.
      Litt hverdag idag, men det er bare godt.
      her har vært skikkelig kaldt - 20 grader, helt nydelig!

      Slett
  3. Her gjenstår pyntingen av juletre som datter pynter, mannen er og henter henne.. Blir julegrøt.. Ostekaken er laget og står i kjøleskapet til i morgen kveld..

    - 12 her hos meg og det er gruelig kaldt.. Men når man kler seg godt så har man det fint likevel. Flotte bilder hos deg, og de perlemorskyene er jo nydelig.. Ja, garn i de nyansene det skulle man ha hatt..

    God jul til deg og dine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Treet blei pynta her også, mann og barn tar den jobben, jeg har nok med å stryke duker og få ut nisser og troll.
      -20 blei det her, det var kaldt, reine sommeren idag med bare -10 :o)

      Slett
  4. Ønsker deg en riktig God Jul!

    SvarSlett
  5. Hi Monica! Sounds like you are pretty ready for Xmas! What stunning nature photos!! :)
    Have a wonderful Christmas!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    SvarSlett
    Svar
    1. No problems showing off all this perfect nature with it just outside of my house.
      Have a nice day

      Slett
  6. Fantastisk flott julevær hos dere og kjempefine votter fra dine pinner! Ønsker deg og dine en riktig God Jul!

    SvarSlett
  7. Så flotte votter og fint vintervær! Været er ganske bra her også enn så lenge!

    God jul til dokker!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blei litt vær på dokker etterhvert ja.
      Godt med en hverdag nu og rutiner igjen :)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.