Translate

torsdag 18. desember 2014

Snow for Christmas ~ Julesnø


Blåtimen i Bodø, min hjemby.
Bare litt hjemlengsel i disse tider.


Endelig kom julesnøen,
de to minste var i fyr og flamme da de startet dagen idag.
Måtte den ligge der til laaaangt over nyttår.

Jeg venter på dagslyset, 
da skal jeg ut å ta bilder av noen tova votter.
Har laga mitt eget mønster på dem.
Det blir litt prøv og feil, 
man må strikke et par og redigere på det neste og eventuelt det neste igjen.
Denne oppskriften passer mitt garn og pinner
og ikke minst det programmet jeg vasker på.

Ha en flott dag dokker,
her skal det vaskes og pyntes litt idag, 
noe rødt skal på plass.
Men først kaffe, så sees vi seinere idag.


4 kommentarer:

  1. Ein verkeleg blå time! Nydeleg!!
    Her kjem nok ikkje snøen før utpå nyåret, men jula kjem uansett.... Kos deg med snø, jul, handarbeide og kos ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper snøen holder, det er så rent ute.
      Kos deg du også.

      Slett
  2. Å så vakkert! :)
    Blåtimen er magisk! :) Og iallefall nå før jul :)
    Har vært noen fine her om dagen også :)
    Inatt kom det litt mer snø, men gradestokken nærmer seg null så jeg er litt nervøs ;)

    Håper du koser deg i førjulstiden :)
    klem Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja endelig var det nok blåbær til blåbekken :o)
      Vakkert lys i nord, når sola ikke kommer over fjellene.
      Kos deg videre.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.