Translate

søndag 12. april 2015

B***h.....



Nok ei lue er ferdig hos meg, 
denne har lagt litt på vent.
Det passet liksom aldri å legge ut denne.


Jeg hekler luer på bestilling, 
med eller uten skrift.

Yarn/Garn: Drops Karisma, kongeblå 100 gr
Hook/Krok: 4,5
Size/Str: ungdom - dame
Pattern/Mønster: Lunamon Design.
SOLGT


"Det er ikke HVA vi har i livet, men HVEM vi har i livet som betyr noe"
Det er jammen meg sant.


Jeg og unga er ute på tur i skogen "vår"
Ikke lett med klare bilder med telefon og en 7 årig fotograf :)


Høyt opp og langt ned.
Hverdagsgleder.


"Selvfølgelig betyr størrelse noe,
ingen vil ha en liten kopp kaffe "

Og det skal jeg ha nu, en STOR kopp kaffe.
Strikke litt Marius, den vokser, bolen er 22 cm.
Skal ta meg i nakken i morra og gjøre ferdig Løveungen.

Ha en strålandes søndag dokker.







2 kommentarer:

  1. Ja, jeg innrømmer jeg var litt nysgjerrig hva sto så på denne luen....hihihi
    Tro hvem som skal gå med den da ?? :)))

    Deilig med skogstur, og ikke minst hyggelig å "se" deg, Monica !

    Tvi tvi med marius prosjektet !

    Her hekles en "Blondekant" på et sjal som er ferdig, og tror du ikke jeg antagelig har gjort en feil?
    Aaargg.....skjønner det ikke, og må faktisk strikke noen omganger til før jeg ser om det er feil....irriterende...!!!

    Jaja, da har jeg noe å holde på meg.......

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg hadde nok ikke gått med den nei...
      Vi bor jo i skogen og det er godt å kunne bruke den.
      Mariusen vokser og vokser, heldigvis.
      Blonder må man ha. vis gjerne fram når du er ferdig.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.