Translate

fredag 10. juli 2015

Tapestry Crochet ~ Billedved hekling på norsk??



Jeg har lenge sett på disse veskene, 
og beundrer de som lager dem.
Så utrolig fine farger og design.

I have been looking at these bags for a long time
and I admire the crafters.
Incredible colors and design.
Photo: Wayuu Tribe



Denne er jo bare heeeeelt nydelig.
Hibiscus er en plante jeg elsker, 
men den overlever ikke hos meg desverre.

I absolutely loooove this one,
The Hibiscus flower is a favourite of mine, 
but each time I try to keep one it dies :o(



Se de fargene!!

Look at those colors!
Photo: Wayuu Tribe




Bare å beundre dem.
Admire it.



Dette er mitt første forsøk.
Jeg elsker designet og fargene.
Det jeg har lært er at det vil vri seg når jeg hekler rundt,
det forskyver seg mot høyre.
Mulig det er noe å gjøre for å forhindre det, 
det veit jeg ikke enda.
Det tar en evighet, men er så verdt det.
Snart ferdig.
Ha en flott helg dokker.

This is my first attempt.
I love the design and the colors.
What I have learned is that it will twist it self
and the pattern turns to the right.
Is there something I can do to prevent that from happening?
I don't know yet.
It takes forever to make, but is sooo worth it.
It will be done soon.
Have a nice week end.



3 kommentarer:

  1. Kjempeflotte veskene - deilige mønster, fantastiske farger.
    Jeg kan forstå at du måtte prøve det :-)) flotte farger og design har du valgt. Jeg mener du kan anse for en kunsterisk form at forskyver seg mot høyre :-)) Hekle du videre? Ha masse glede.
    Strålend god helg deg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. It is very beatiful! I haven't done something like this yet, so I cannot help you, although I think that I have read something about it...
    Greetings,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    SvarSlett
  3. Maybe you can find here some help: http://www.tapestrycrochet.com/#patterns
    Greetings,
    Linda from Germany

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.