Translate

mandag 12. oktober 2015

Bålkos


I kveld spiste vi kvelds ved bålet.
Lillebror hadde fotballtrening på idrettsplassen.
Vi er så heldige å ha en stor gapahuk/grillhus her,
Så jeg laga bål for kos og varme.


Det blir fort mørkt bare 45 min mellom første og andre bilde. 
Kl 19 er det helt mørkt.
Jeg laga en søt hvetedeig med sukker/kanel på toppen.
Penslet en aluminiumsform og grilla den.
Var ikke så enkelt, blei litt svidd og litt dårlig stekt, men smakte så godt.
Blide fornøyde unger som fikk kvelds ute ved bålet. 
Stor stas og det gjør vi igjen på torsdag.


Her er form snudd på grillen for å få stekt toppen.
Unga havnet alltid i røyken fra bålet.


Koselig kveld.
Mette og trøtte.
Hår og klær lukter bål - herlig . 


Nu er det Farmen og jeg strikker flere
Rompevarmere.
Våre var gode å ha i kveld .
Ha en flott kveld videre.
Ny kaffe i koppen og tvkos resten av kvelden. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.