Translate

søndag 6. desember 2015

*poff* borte denne dagen også.

 
Rompevarmere i gave varmer mange ganger.
Vi som sliter tribuner i håndballhaller trenger dette,
vi rulser i skogen og vi passer på bålet på fotballtreninga.
Alle disse plassene trenger vi litt varme i rompa.
Rulles sammen og puttes i sekken.
Med navn på så blir det alltid med hjem fra skoleturen.
 
Yarn/Garn: Drops Alaska/Nepal fra Joruns Garn, 110 gr.
Needles/Pinner: 6-7
Size/Str: til barn
 
Strikkes på bestilling.
 
 
Så til alle mine Hovawart venner.
Jeg har en del luer og ett par pulsvanter ferdige.
Alle disse er damestørrelse, men kan brukes av barn.
 


 
 
Samme gjelder dette bildet.
På samlebildet er det kun den i turkis med brun skrift som er igjen.
Flott gave til hundeeiere.
Jeg strikker også på bestilling med den hunderasen du ønsker,
i størrelsene barn, dame og herre.
 
 
To lys har vi tent i dag,
tiden går og vi nærmer oss jula.
Denne uka skal jeg og unga bake litt.
Det blir koselig.
 
Ha en flott kveld dokker.
Strikking og Farmen finale på meg i dag.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så masse flott du har strikket opp.
    Her startet vi litt baking i dag, men vi må vel bake litt mer, etter hvert.

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, dette er nok strikket siden i sommer og litt utover høsten, så det er "gammel moro".
      Har litt på bakelista denne uka, men stresser ikke.
      Ha ei flott uke.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.