Translate

fredag 5. februar 2016

Gi'bort

 
Strålandes morran dokker!
Starter dagen med kaffe og frokost.
Hekler med favorittgarnet i lekre karibiske bølger.
Skal vise fram etterpå :o)
 
 
Så stolt av Ellen lua NORGE som jeg viste fram i går.
Denne rekker du til vinterferien.
Fyr opp pinnene og strikk.
Mønsteret finner du HER.
Jeg har også en gi'bort på Instagram.
Tag 3 stykker i en kommentar under bildet
og du er med i trekningen av ett mønster på søndag.
 
 
Jeg var med på en gi'bort hos Felisi for noen uker siden.
Og jammen vant jeg ikke ei ny mappe.
Denne skal få bo i veska mi med mobilkabel/ørepropper.
Har brukt dem til duppeditter til håndarbeide,
som lommebok, sminkepung, til bind osv.....
Disse syr hun selv og har gjort i mange år.
Både mapper og strikkebager/poser har jeg kjøpt av henne i flere år.
Klikk deg inn og gjør ett kupp du også.
 
 
 
Riktig god helg dokker.
Husk på meg på Instagram for å bli med på gi'bort av
Ellen Hat NORGE oppskriften.
 
Nuh mer kaffe.
 

3 kommentarer:

  1. Så fint med karibiske bølger.
    Passa godt til den gode kaffien du viser :)
    Kjempefin hue.

    God fredag til deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Wonderful works! :) Enjoy your coffee - I am boiling water for one too atm!

    Take care
    Anne
    Crochet Between Worlds

    SvarSlett
  3. Leuke creatie! Geniet van de lekkere koffie!
    Mooie foto's!

    Lieve groetjes, Tinne

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.