Translate

fredag 18. mars 2016

Vakker gul duk til påske eller utebordet.


Jeg er veldig glad i gult om det er påske eller ikke.
Dette var min uteduk sommeren 2014.
Den rekker du fint, om du er litt dreven i hekling,
å hekle til onsdag. Jeg brukte 3-4 nøster Gjestal bomull sport på denne.


Dette var en deilig sommer med mange timer ute her i kjøkkenkroken min.
Nå er det masse snø der...
Men den blir borte etter hvert.
HER kan du lese mer om duken og finne mønster.


Jeg koser meg med Mariuskofta.
Må innrømme at det var godt å komme til mønsteret.
Men NÅ kommer det som er spennende,
for jeg skal IKKE ha kryss som vanlig her.
Nei denne er til pappa og da er det noe annet som passer mye bedre.
Det får du nok se i løpet av helga.
Strikker i Drops Karisma fra #jorunsgarn,
bunnfargen er petrol og mønsterfargen er lys grå.
Så lekkert ilag.


I dag skriver jeg handleliste, x antall middager med tilbehør, frokost/lunch,
drikke, frukt, grønnsaker, nødvendigheter etc.
Snop handla vi i Harryland, så det slipper vi.
Greit å slippe å tenke på påfyll før neste lørdag.
Skal ikke reise bort i påska, men vi tar fri fra hverdagen.

Og ja jeg har nok garn....
Å gå tom for garn i påska er ikke å anbefale.
Men først kaffe i koppen.
Takk til alle dere som deltok på Link party i går.
Jeg skal i dag inn å klikke på linker og kommentere blogger.
Det er koselig for oss som skriver å se fotspor etter andre.
Telleren surrer og går, så besøkene ser vi jo,
men det er så koselig med en hilsen.



God Palmehelg dokker.













6 kommentarer:

  1. Kjempefin og fargeglad duk! Jeg er også veldig glad i gult og bruker gult hele året rundt :-)
    Ønsker deg en fin påske!

    SvarSlett
  2. Thank you for your very good site….

    SvarSlett
  3. Takk for mønster til duken, den er lagret. Ha en fin påske og kos deg masse, klem fra Beth

    SvarSlett
  4. Gult er kult året rundt!!
    Håper du får en flott palmehelg!

    SvarSlett
  5. Kjempefin gul duk.
    Den lyser skikkeleg fint opp.
    Spennande med kofta.
    God palmehelg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Det var en vakker påskeduk! Et godt garnvalg i bomull sport, slik at den gjør mye av seg. Jeg var så heldig å få en duk i det garnet i gave, og den ligger fremme hele året. Likte veldig godt fargene på mariuskofta.
    Jeg har forresten lagt ut slike pinnebeskyttere til salg på bloggen min, om du fortsatt er interessert :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.