Translate

søndag 17. april 2016

Finull = ren lykke


Se den veggen da!!
Alle fargene fra Rauma sin Finull.
Kunne hatt stueveggen sånn ;o)
Men jeg hadde nok ikke fått godkjent det nei.
Bildet tok jeg på Husfliden på Lillehammer.


Jeg har fått tilsendt ett fargekart fra Rauma Ullvare.
Veldig kjekt å kunne se og ta på fargene og ikke bare et bilde på nett.
For meg og veldig mange andre som bestiller garn på nett,
er dette en stor hjelp, da pc gjerne ikke gjengir fargene korrekt.


Det var jo, for meg Gullrekke på tv i går kveld,
med 4 programmer på rad fra Alaska,
til og med dobbelepisode av The last frontier rett før sengetid.
Alt er relativt, for den sengetida blei midt i natta ;o)
Kofta mi har vokst til 30 cm og jeg kan begynne å vurdere lengden.
Den må gå rett nedenfor rumpa i alle fall.


Fikk ei bestilling på markører og det skal jeg lage i dag,
Sett av 5 stk på wire,
assorterte farger og pynt.
75 kr + porto på 15.
Hyl ut om noen trenger.


Det er så grått og trist ute,
så jeg måtte lete i arkivet etter farger.
Denne buketten sender jeg ut til akkurat deg som leser bloggen min i dag.

Ha en strålandes dag dokker.








1 kommentar:

  1. Den kofta blir skikkelig fin!

    Her nord er været supert! Har brukt dagen til rydding i garasje og bod. Møblene til verandaen er også på plass - mangler bare putene fra loftet nå :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.