Translate

torsdag 21. april 2016

Løvfall


Siden mamma strikker Amaya til Frk. 9 år,
"måtte" jeg finne en topp til henne.
Løvfall går til 8 år, men pga. raglanøkningene,
er det ikke noe problem å strikke den større.
Så da får jeg brukt Drops Bella garnet jeg har liggende her.

Foto: Fanaraken 

Har sett den i så mange fine utgaver,
så valget var ikke vanskelig.


Lille Gullklumpen,
Lenny Kravitz av Hexeberg på 15 uker,
har i løpet av to dager mistet 3 fortenner.
De er ikke større enn et halvt riskorn,
men likevel lager de ugreie for han.
Hovne gommer, sikkel og litt dårlig mage.


Siden han nå er stor gutt,
måtte han få stor matskål.
Kefir er forresten like godt enda.


En bykaffe i koppen og jeg er klar
for kvelden med å strikke arm nr.1 på kofta mi.

Det er fortsatt link party ;o)

Ha en flott kveld dokker.










1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.