Translate

fredag 6. mai 2016

To og firbeinte


Med gårsdagens nydelige vær,
måtte to voksne, to barn og 3 hunder på tur.
Da er det godt å bo i skogen.
Den er rett bak huset, så det er bare å kle på seg.
Alle like ivrige.
Lenny var ikke fornøyd med å gå sist,
det er helt sikkert.


Queen har tatt årets første bad.
Her passer hun på flokken sin.


Tenk vi fant en bålplass her også.
Deilig.
Gleder meg til vi kan grille pølser her
ved neste anledning.


Frk.9 år og Alaska.


Kaffekjel og grillrist fant vi også.
Flinke folk som har laga så fin plass i skogen.

Alle bildene er tatt med mobilen,
skjønner ikke hvorfor de blir så tåkete.
Kan det være at mobilen begynner å bli sliten tru?

Det blei stille i heimen etter denne turen.
Hundene, mest Lenny, var helt i ett med gulvet.

På kvelden, mens fotballen rullet på TV,
fikk jeg kobla sammen kofta mi,
så nå er armene og bolen på samme pinne.
I dag begynner mønsteret på salen.
Det gledes!
Planen er å få til ei stund i solveggen i dag,
det blir årets første.

Ha en flott dag dokker.
Her i skogen er det i alle fall NYDELIG vær!


God helg dokker.









1 kommentar:

  1. En perfekt vårdag - og hvilken fin tur dere har hatt ;)

    Klart dere må ha med pølser neste gang til grilling, tenk så fine barndomsminner det blir.

    Spent på å se mer av koften du holder på med, til da....gooood helg !!

    Her nytes den som gressenke, og vet du hva ?
    Jeg har absolutt ingen planer, og gleder meg til akkurat det.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.