Translate

torsdag 9. juni 2016

Vakkert


Jeg strikker videre på CHARLOTTE,
gleder meg for hvert bladfeste jeg strikker.
Spent på tilbakemeldinger fra teststrikkeren,
sånn etter hvert.
Bare litt igjen, så er det å strikke to korte armer.


Vakkert er også dette,
selve forsommeren for meg.
Jeg elsker syriner, dufter, blomstene, ja alt.
Bare synd det varer så kort.


Vår Lenny Kravitz av Hexeberg,
har blitt 5 mnd.
Du verden så stor han har blitt.


Ikke lenge siden han var som dette.


Er så glad Rema 1000 selger de gode sausene,
som gjør at vi kan spise restaurantmat så ofte vi vil.

Kylling Chop Suey.

1 pk kjøtt/kylling i strimler
2 pk frosne wokgrønnsaker
gjerne en boks vannkastanjer ekstra.
1 pose chops suey saus
1 pose oyster saus

ris og soya saus ved siden av.
Fort og "gæli" og alle er superfornøyde!


Husk at også i dag er det
Del det du holder på med og klikk på de andre linkene.
Finn nye blogger og masse inspirasjon.

Ha en flott dag dokker.
Jeg skal henge ut mer klær til tørk.






1 kommentar:

  1. Får vatn i munnen av herlege matbilde. Takk for tips.
    Nydeleg strikk, spennande å sjå til slutt.

    Ha ein fin laurdagskveld

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.