Translate

mandag 9. mai 2016

Monsoon Stole vokser


Jeg endte opp med å ta bilder ute i sola,
da kom fargene riktig fram.



Det partiet med beige skal være ganske langt.
Jeg er snart ferdig med det og skal lage en ny bord.
Dette er kjempegøy.
Kan jo ikke bli lei når man bytter farger og mønster ofte.

Været er like nydelig her i dag,
så jeg skal bare gjøre unna litt her inne før jeg
skal ut å samle D-vitaminer en time eller to.
Sitter her på kjøkkenet å ser ut på bjørka,
som i dag har fått små blader.
I går var det ikke noe.


En av mine favoritter, Hortensia.
Vi kjøper den år etter år,
men hver gang skjer det samme.
Den blomstrer så fint som dette,
med de blomstene den hadde 
men ingen nye, bare grønne blader.
Veit ikke om jeg gjør det i år.
Heller ei stor krukke med fargerik Løvemunn.
Den blomstrer i alle fall helt fram til frosten kommer.

Fantastisk fotograf i Bodø.

Langsanden på Sandhornøya.
Gildeskål kommune, litt sør for Bodø.
Nord Norge på sitt fineste.
Skulle tro det var ei sydhavsøy.
Vi har nedtelling til sommerferien vår!

Ha en strålandes dag dokker,
nyt det fine været om du er så heldig å ha det.


5 kommentarer:

  1. O crochê e o clima ai esta bem animado em Monica?Boa semana amiga.Beijo.Valéria.

    SvarSlett
  2. Spennende og rargerik heklkng du holder på med! :-)

    SvarSlett
  3. Wonderful - I really like the color combination!

    SvarSlett
  4. Beautiful crochet! Enjoy the sun!
    Take care,
    Sigrid

    SvarSlett
  5. Hello Monica,
    I looove the colours you choose! Eager to see th shawl completed!
    Nice weekend,
    Marjan

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.