Translate

mandag 22. desember 2014

Felted Mittens ~ Tova Votta


Tova votta snart på vei nordover.
Rart det det med lilla, den blir ikke lilla på bildet uten noe gult/orange ilag.

Felted mittens soon on it's way up north.
The color purple is not easy to get.


Disse holder deg god og varm i kaldt og vått vær.

These will keep you warm in both cold and wet weather.


Jeg liker istappene på borden.

I like the ice drops on the edge.


Fryser du også?
Jeg strikker til deg.

Yarn/Garn: Drops Nepal fra Joruns Garn
Needles/Pinner: 5,5
Size/Str: Lady/Dame
Pattern/Mønster: Lunamon Design
300kr SOLGT

Du kan kontakte meg på mail:
lunamondesign@gmail.com


6 kommentarer:

  1. Så flotte votter! Lykke til med innspurten til jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.
      Ja jul blei det uansett. vi bare koser oss og da blir det lite pc og bloggetid.

      Slett
  2. Åh, så fine de vottene ble! Gleder meg til å få de i postkassa mi.. Du var jo så snar å strikke dem! Herlighet... Vottene passer flott til min lilla dynejakke, og lilla lue... Blir jo fjong når jeg går tur langs veien...
    Lykke til med innspurten til jul...

    Varm hilsen i fra ho som skal ha vottene!!

    SvarSlett
    Svar
    1. så glad du blei fornøyd :o)
      Jul blei det ja og vi bare koser oss.

      Slett
  3. These are such a beautiful color. I just love purple...almost as much as pink! They are a wonderful gift for a lucky person! Merry Christmas.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, she loved them.
      Purple is my favourite color, but oh so dificult to take a photo of.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.