Translate

tirsdag 16. desember 2014

Riding Mittens and yarn - Ridevotter og garn



Jeg har strikket ridevotter igjen.
En jevn strøm av bestillinger på disse.

Yarn/Garn: Drops Nepal fra Joruns Garn 
Needles/Pinner: 5,5
Size/Str. Dame
Pattern / Mønster: Lunamon Design.



Bare send meg en mail : lunamondesign@gmail.com
Legg igjen en kommentar under her 
eller kontakt meg på min side på Facebook.


Stor begivenhet på City Nord i Bodø igår.
En ny garnbutikk åpnet og flere hundre stod i kø da dørene åpnet.
Foto: Tom Melby.

Godt å se at behovet for garn er tilstede.

Ha en flott dag dokker


Fant denne på nett her en dag.
God ide.

4 kommentarer:

  1. 100 hundred people in line for a new yarn store! I love it. I wish it was my shop. :-) Wouldn't that be fun? Sell yarn and crochet all day...bliss!

    SvarSlett
    Svar
    1. SEVERAL hundreds in line....
      I am looking forward for a visit when I go to Bodø next time.

      Slett
  2. Ridevotter var nytt for meg, artig å se :)

    Ennå morsommere var å se åpningen fra den nye garnbutikken du viste oss, herlighet det var mange i kø, det....! Syns det er moro at så mange har tatt opp hobbyen med strikking og hekling, var en stund det var litt "borte" syntes jeg. Ser bare i min venninne.-gjeng, jeg er omtrent den eneste som strikker ?!?
    Ekstra moro har det vært å bli kjent med noen bloggere.
    Morsomt å se hva du lager, tro hva er neste prosjekt eller bestilling på pinnene?

    Nyyyyt tiden, straks går vi mot ny helg, og tenk 4 adventslyset tennes......:)

    SvarSlett
    Svar
    1. For de som rir er dette et must, det går ikke med vanlige votter, da får dem ikke holdt tømmene riktig :)
      Ja tenk de valfarter til en garnbutikk, herlig syn. Håper den overlever.
      Heldigvis fler og fler rundt meg som strikker, glad for at jeg kan hjelpe og inspirere dem.

      Neste prosjekt er tova dame votter. Lager mønster selv og da blir det å strikke og redigere på neste par. Blir bra til slutt. Da veit jeg at det funker for mitt garn og min maskin, like viktig begge deler. For toving er risikosport.

      Ha ei strålandes uke videre.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.