Translate

søndag 19. april 2015

Nytt valpekull hos oss.


I kveldinga i går var jeg ute med Frk. Rakett.
Deilig lang tur i skogen,
havna i lysløypa og der er det vist bare hester som går.
Veldig ulent noe som virkelig kjennes i ankler og fotsåler idag.
Men en deilig tur.


Vi bor på gården øverst til venstre.
Lysløypa ser du tydelig her på flyfoto.
Jeg havna nede på gården i høyre hjørne,
og hjem igjen.
Neste tur går i motsatt retning.
Her kan dere virkelig se at vi bor i skogen.


Det nærmer seg valper hos oss.
Cheflas' I am going slightly mad - Queen,
sovna i valpekassen idag.
Her skal det gulvbelegg og tepper.


Om noen ønsker å lese mere om vårt oppdrett 
og dette kullet spesielt,
klikk inn på hjemmesiden vår.
(Klikk på bildet for bedre å kunne lese teksten)



Dette er et bilde fra Hurtigrutehavna i Bodø.
Landegode i bakgrunnen.
Bildet er tatt kl 23:00 16. April 2015.
Jeg savner virkelig Bodø by.

Men snart er det søndagsmiddag her,
steika nærmer seg ferdig og det lukter himmelsk.
Blir nok litt tid forran TV i kveld,
så da skal jeg strikke Marius arm.
Løveungen må forbli sulten,
jeg finner ikke den diiiigre posen med fyllvatt...
Får håpe han ikke spiser opp noen andre her..

Ha en strålandes kveld dokker.





6 kommentarer:

  1. Nydeleg bilde frå Bodø.
    Me skal på hurtigrutetur i mai, gler meg !!

    SvarSlett
  2. So ein langer Spaziergang mit dem Hund ist doch immer wieder sehr entspannend und schön.
    Wir waren heute nachmittag auch lange mit Sina draußen, herrlicher Sonnenschein 22 Grad, kein Wind.
    Ich wußte gar nicht, dass Ihr so ländlich wohnt, es sieht schön aus.
    Viel Spaß beim Handarbeiten.
    Liebe Grüße
    Käthe

    SvarSlett
  3. Gratulerer med de små ! Håper alt går bra !

    SvarSlett
    Svar
    1. JO takk for det, alt i orden her, de 9 kom 25. 4

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.