Translate

tirsdag 10. november 2015

Mønster + garn = GARNPAKKE

 
Jeg er så heldig at Joruns Garn, (#reklame)
Skal selge Garnpakker med mitt
Nails By Lunamon Design

 
Den lua som har blitt mest "likt",
er den med fargekombinasjonen over her.
Dette er Alaska garn.
 

Den med grå bunn og Orange spiker,
er i Nepal garn.
 

 
 Den hvite med cerise rosa spiker,
er også i Nepal garn.
 
Disse to garntypene har så mange fine farger,
så det er bare å velge og vrake.
Du får garnpakker hos Joruns Garn.
 
Da skal jeg dampe ei barnelue strikket i Karisma,
så kommer den litt seinere i dag.
 
Ha en flott dag dere.
 
 
Mønsteret alene får du kjøpt via
Ravelery og for dem som vil handle i Norge,
da velger du min Eplabutikk.
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.